Nya telefontider, Covid ökar och vi anpassar oss.

De senaste 3 veckorna har Covid 19 ökat explosionsartat igen, den nya varianten Omicron har visat sig vara smittsammare än mässling som normalt brukar ses som en av de mest smittsamma infektioner vi har. Med tanke på risken för smitta rekommenderar vi dig att byta ditt fysiska besök till digitalt. Vår receptionist och undersköterska Susanna kommer att ta en telefonkontakt m dig och stämma av. Nästa vecka kommer alla besök i Laholm bedrivas digitalt då det inte finns möjlighet att ta emot på Ängsgårdens Naturmedicinska. Du kommer att bli kontaktad om det och erbjudas en möjlighet till zoom-möte.

Vi kommer också att öka våra telefontider och from denna vecka kommer telefontiden förlängas till 15:00 måndag till torsdag.

En annan nyhet är att vi har tagit kontakt m e-hälsomyndigheten och kommer framöver erbjuda antigen-test och antikropps-test m fit-to fly intyg och läkarintyg om genomgången infektion. Mer om detta när allt är på plats. Håll ögonen öppna för mer nyheter.