Nyheter på Integrativa Kliniken

Det händer saker på kliniken, vi har bytt bokningssystem som ni säkert sett på hemsidan till Cliento, nu byter vi också betalsystem, framöver kan man betala med kreditkort och vi har snart möjlighet att erbjuda betalning via Klarna. Vi hoppas att detta skall underlätta för Er.

Ny testning är på gång liksom avtal för provtagning vi hoppas kunna återkomma med fasta priser på viss provtagning.

I nya bokningsystemet ligger tider för mottagning i Laholm, Uppsala och Eskilstuna nu ute du söker på behandlare och ort så hittar du dem

Sist men inte minst vi har en ny kollega som kommer att börja jobba hos oss 2 dagar i veckan från och med juni. Vi hälsar Mathias Singh, medicinsk massage terapeut, kostrådgivare oh PT välkommen! Mathias har ett förflutet som professionell dansare och har under många år arbetat som kampsportsinstruktör och PT. Nu har han fördjupat sina kunskaper och är utbildad sig till medicinsk massageterapeut. Han har dessutom gått fördjupande utbildning inom fibromyalgi och lymfödem. Han har redan en skara trogna kunder som han hjälpt. Mathias kommer att arbeta på tisdagar och torsdagar och vi har lagt upp tider redan nu. Vill du veta mer hör av dig till oss på telefon: 010-30 30 780. Som vanligt svarar Susanna mellan 08:30-15:00 varje dag. Välkomna!

201 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg