Vi hälsar Susanna välkommen lagom till jul.

Efter en period utan receptionist och neddragna telefontider har vi nu glädjen att meddela att från och med 13 december blir det ordning på torpet. Susanna som i botten är undersköterska, jobbat såväl på IVA med svårt sjuka patienter, som med administration och mottagningsarbete , kommer att börja jobba hos oss på Odenplan.

Vi vill passa på att berätta att det nu är fullbokat i Laholm men att det finns tider kvar i Eskilstuna 6-7 december och att vi from 5 januari kommer att finnas 1 dag i månaden i Uppsala. Övriga tider finns vi som vanligt i Odenplans läkarhus på Integrativa Kliniken.

Nya tider till Laholm kommer att dyka upp efter årskiftet dit vi kommer 2-3 dagar varannan månad. Vi passar på att lyfta fram Ewa Henriksson på Ängsgården som är vår samarbetspartner där. Ewa är sjuksköterska och naturmedicinare med ett stort och brett kunnande om kropp och själ.

I Uppsala samarbetar vi m Åsa Thorzelius som driver SkinCare Uppsala sedan många år. Även hon är sjuksköterska med många års erfarenhet.