top of page

Nu utökar vi vår glada skara och välkomnar Christina Colligan till vårt team i Stockholm

Vårt team växer i kompetens. Christina är Diplomerad näringsterapeut och Wellnesscoach. Efter att ha avlagt examen på College of Nathropatic Medicine i London arbetade hon många år på en integrerad klinik i London. Hon har arbetat på Nordic Clinic och Nordic Wellth samt drivit sitt egna förtag de senaste åren här i Stockholm. Christina har på Nordic Clinic samarbetat endel med Cecilia Tibell och de har tillsammans stöttat patienterna till en förbättrad hälsa och välmående.

Så här skriver Christina själv:

" Jag brinner för att stötta klienter till en harmonisk och symptomfri vardag. De områden som jag framförallt gärna stöttar är mage-tarm, inflammation, ledbesvär och hudproblematik. Någon som t.ex fått en IBS diagnos och inte vet hur de kommer vidare - där stöttar jag gärna!

Jag hjäper till att göra de förändringar som behövs och stöttar på vägen till en hälsosam kropp och själ. Jag fokuserar på att mina patienter ska bli den bästa versionen av de själva."

Vi är jätteglada att nu få berätta att Christina joinar vårt team i Stockholm. På detta sätt hoppas vi ytterligare förbättra ert omhändertagande på kliniken. Tillsammans som team kan vi göra större skillnad.

400 visningar0 kommentarer

Senaste inlägg